Thursday 15 August 2013

trying to be a positive person...indeed

it's been such a long holiday for me..
pejam celik, pejam celik cuti semester aku da pun nak habis..
and i'm gonna go back to PALAM & study, study, study!!
yippiee!!!!!!
apa yg besh cgt pn aku xtao la...
ntah ler labu, labi pun tak tahu...
labi rasa tak sedap hati labu...
labi happy...tapi, there's something going in and out in my head..
and i'm barely cannot shoo away that thought..
sabarlah wahai hati.. everything happens has its own reason..
ALLAH knows better than us...

my doa is : 
YA ALLAH, YA TUHANKU, sesungguhnya ENGKAUlah maha penyayang, lagi maha mengetahui akan sesuatu itu.. aku bermohon kepada-MU YA ALLAH, bantulah hamba-MU ini untuk hamba-MU sentiasa menjadi seorang hamba yg bersyukur akan nikmat kurniaan-MU.. hamba-mu ini, hamba yang lemah, tanpa bimbingan-MU, aku sesat, tanpa hidayah-MU aku seorang yang rugi... tetapkanlah iman hamba-MU &  bantulah hamba-MU dalam aku menempuhi dugaan-MU... amin ya robbal alamin..


No comments:

Post a Comment